Τοπικά

Oι αρμοδιότητες των νέων αντιδημάρχων Δυτικής Αχαΐας- Η απόφαση του Δημάρχου, Σπ. Μυλωνά

Μυλωνάς
Γράφτηκε από westcity team
 
 
 
 

Με απόφαση που υπέγραψε ο Δήμαρχος κ. Σπύρος Μυλωνάς ορίζει ακριβώς οι αρμοδιότητες των νέων αντιδημάρχων Δυτικής Αχαΐας.

ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΑΠΟΦΑΣΗ

Α. Ορίζει τους κατωτέρω δημοτικούς συμβούλους της πλειοψηφίας, ως Αντιδημάρχους του Δήμου Δυτικής Αχαΐας, με θητεία ενός (1) έτους από 01-09-2019 έως 31-08-2020 εντός της τρέχουσας δημοτικής περιόδου και τους μεταβιβάζει αρμοδιότητες ως εξής: 

  1. Τον κ. Ορλώφ Κυριάκο του Ιωάννη, καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο Τεχνικών Υπηρεσιών και Πολιτικής Προστασίας και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες :

α) Την οργάνωση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο όλων των λειτουργιών των παρακάτω υπηρεσιακών μονάδων:

  • της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών, οι αρμοδιότητες της οποίας ορίζονται στο άρθρο 16 του ΟΕΥ του Δήμου και στις ισχύουσες διατάξεις Νόμων, Διαταγμάτων και Υπουργικών Αποφάσεων, εκτός της περ. 1i.
  • της Πολιτικής Προστασίας, οι αρμοδιότητες της οποίας ορίζονται στο άρθρο 13Β παρ. 2, περ. ιγ΄,ιδ΄, ιε΄, ιστ΄, του ΟΕΥ του Δήμου και στις ισχύουσες διατάξεις Νόμων, Διαταγμάτων και Υπουργικών Αποφάσεων.
  1. Τον κ. Σταυρογιαννόπουλο Σπυρίδωνα του Γεωργίου, καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο Διοίκησης –Οικονομίας, Κ.Ε.Π. Αποκεντρωμένων υπηρεσιών Δ.Ε. & Παιδείας και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες :

α) Την οργάνωση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο όλων των λειτουργιών των παρακάτω υπηρεσιακών μονάδων:

  • Της Διεύθυνσης Διοικητικών &Οικονομικών Υπηρεσιώνοι αρμοδιότητες της οποίας ορίζονται στο άρθρο 15 του ΟΕΥ του Δήμου και στις ισχύουσες διατάξεις Νόμων, Διαταγμάτων και Υπουργικών Αποφάσεων.
  • Της Διεύθυνσης Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) οι αρμοδιότητες των οποίων ορίζονται στα άρθρα 17, 18, 19 παρ.1 & 2 & 20 του ΟΕΥ του Δήμου και στις ισχύουσες διατάξεις Νόμων, Διαταγμάτων και Υπουργικών Αποφάσεων.
  • Των αρμοδιοτήτων Παιδείας όπως ορίζονται στο άρθρο 14 παρ. 3 περ. α, β, γ & δ του ΟΕΥ του Δήμου και στις ισχύουσες διατάξεις Νόμων, Διαταγμάτων και Υπουργικών Αποφάσεων.

β) Την Τέλεση Πολιτικών Γάμων.

  1. Τον κ. Καραντζά Άγγελο του Βασιλείου καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο Καθαριότητας & Ανακύκλωσης και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:

α) Την οργάνωση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο όλων των λειτουργιών των παρακάτω υπηρεσιακών μονάδων:

  • Του Τμήματος Καθαριότητας και Ανακύκλωσης, οι αρμοδιότητες του οποίου ορίζονται στο άρθρο 13Α παρ. 1, 2& 3 του ΟΕΥ του Δήμου και στις ισχύουσες διατάξεις Νόμων, Διαταγμάτων και Υπουργικών Αποφάσεων.

β )  Την Τέλεση Πολιτικών Γάμων.

4.Τον κ. Γκοτσόπουλο Βασίλειο του Αριστείδη, καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο Πολεοδομίας, Περιβάλλοντος & Πρασίνου, Ποιότητας Ζωής και Κοινωνικής Προστασίας, Πολιτισμού & Νεολαίας και Άθλησης και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες :

α) Την οργάνωση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο όλων των λειτουργιών των παρακάτω οργανικών μονάδων:

  • του Αυτ. Τμήματος Πολεοδομίας, οι αρμοδιότητες του οποίου ορίζονται στο άρθρο 12 του ΟΕΥ του Δήμου και στις ισχύουσες διατάξεις Νόμων, Διαταγμάτων και Υπουργικών Αποφάσεων.
  • του Τμήματος Περιβάλλοντος και Πρασίνου, οι αρμοδιότητες του οποίου ορίζονται στο άρθρο 13 Β παρ. 1& 2 περ.α, β, γ, δ, ε, στ, ζ, η, θ, ι, ια & ιβ του ΟΕΥ του Δήμου και στις ισχύουσες διατάξεις Νόμων, Διαταγμάτων και Υπουργικών Αποφάσεων.
  • των Γραφείων Κοινωνικής πολιτικής και Πολιτικών Ισότητας των Φύλων, Προστασίας και Προαγωγής της Δημόσιας Υγείας και ζητήματα Πολιτισμού οι αρμοδιότητες των οποίων ορίζονται στο άρθρο 14 παρ. 1, 2& 3 περ. ε΄, στ΄, ζ΄, η΄, θ΄& ι΄, του ΟΕΥ του Δήμου και στις ισχύουσες διατάξεις Νόμων, Διαταγμάτων και Υπουργικών Αποφάσεων.

5. Τον κ. Μάλλιαρη Γρηγόριο του Βασιλείου, καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο Τοπικής Ανάπτυξης και Ηλεκτροφωτισμού και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες :

α) Την οργάνωση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο όλων των λειτουργιών των παρακάτω οργανικών μονάδων:

  • του Αυτ. Τμήματος Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης, οι αρμοδιότητες τουοποίου ορίζονται στο άρθρο 11 του ΟΕΥ του Δήμου και στις ισχύουσες διατάξεις Νόμων, Διαταγμάτων και Υπουργικών Αποφάσεων.
  • του Γραφείου Αγροτικής Ανάπτυξης, οι αρμοδιότητες του οποίου ορίζονται στο άρθρο 19 παρ. 3 του ΟΕΥ του Δήμου και στις ισχύουσες διατάξεις Νόμων, Διαταγμάτων και Υπουργικών Αποφάσεων.
  • των αρμοδιοτήτων Ηλεκτροφωτισμού όπως ορίζονται στο άρθρο 16 παρ. 1, περ. γi του ΟΕΥ του Δήμου και στις ισχύουσες διατάξεις Νόμων, Διαταγμάτων και Υπουργικών Αποφάσεων.

β) Την Τέλεση Πολιτικών Γάμων.

Β. Οι ανωτέρω κατά τη διάρκεια της θητείας τους δεν μπορούν να εκλεγούν ή να είναι μέλη του προεδρείου του δημοτικού συμβουλίου.

Γ. Η ανάκληση του αντιδημάρχου είναι δυνατή μετά την πάροδο έξι (6) μηνών από τον ορισμό του, με ειδικά αιτιολογημένη απόφαση του δημάρχου, για λόγους που ανάγονται στην άσκηση των καθηκόντων του

Δ. Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος Αντιδημάρχου, τα καθήκοντά του θα ασκεί ο αναπληρωτής του, όπως φαίνεται παρακάτω:

  • Τον κ. Ορλώφ Κυριάκο αναπληρώνει ο κ. Μάλλιαρης Γρηγόριος
  • Τον κ. Σταυρογγιανόπουλο Σπυρίδωνα αναπληρώνει ο κ. Γκοτσόπουλος Βασίλειος
  • Τον κ. Γκοτσόπουλο Βασίλειο αναπληρώνει ο κ. Ορλώφ Κυριάκος
  • Τον κ. Μάλλιαρη Γρηγόριο αναπληρώνει ο κ. Σταυρογιαννόπουλος Σπυρίδων
  • Τον κ. Καραντζά Άγγελο αναπληρώνει ο κ. Μάλλιαρης Γρηγόριος

Ε. Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του Δημάρχου, στα καθήκοντά του θα τον αναπληρώνει ο Δημοτικός Σύμβουλος που θα ορίζεται από τον ίδιο.