Τοπικά

Μάθημα με ομπρέλες και μπουφάν κάνουν οι μαθητές του Λυκείου Λουσικών

Γράφτηκε από westcity team
 
 
 
 

Με τις… ομπρέλες ανά χείρας και τα μπουφάν τους κάνουν μάθημα οι μαθητές του Λυκείου Λουσικών, αφού η βροχή μπαίνει όχι μόνο από τα παράθυρα, αλλά και από το ταβάνι. Την ίδια ώρα, ο Δήμος Δυτικής Αχαΐας δεν έχει καταβάλει δύο δόσεις της προβλεπόμενης επιχορήγησης στο σχολείο, με αποτέλεσμα να μην υπάρχει ούτε πετρέλαιο για να ζεσταθούν παιδιά και εκπαιδευτικοί.

Οι συνθήκες στο σχολικό συγκρότημα είναι επιεικώς απαράδεκτες ενώ παρά τις επανειλημμένες οχλήσεις του διευθυντή και του σχολικού συμβουλίου δεν έχει γίνει η παραμικρή παρέμβαση.

Το πρόβλημα φαίνεται να εντοπίζεται στα λούκια απορροής τα οποία δεν έχουν καθαριστεί εδώ και χρόνια, με αποτέλεσμα το νερό της βροχής να μπαίνει στις αίθουσες διδασκαλίας. Την ίδια ώρα το ταβάνι στο κυλικείο στάζει νερό και μάλιστα, πάνω στις ηλεκτρικές συσκευές με ότι κινδύνους αυτό συνεπάγεται. Και σαν να μην έφθανε αυτό, το σχολείο έχει μείνει χωρίς πετρέλαιο με τους μαθητές να τουρτουρίζουν και να κάνουν μάθημα με μπουφάν και κασκόλ.

Σύμφωνα με πληροφορίες υπήρχαν χρέη από την προηγούμενη διαχειριστική περίοδο, ενώ ο Δήμος δεν κατέβαλε την 2η Δόση της επιχορήγησης και μέχρι αυτήν τη στιγμή δεν έχει δοθεί ούτε και η 4η δόση του 2023.

Αντίστοιχα, τα κτιριακά προβλήματα είναι πολλά και αποτελούν «βραχνά» για μαθητές και εκπαιδευτικούς, ενώ όσες φορές κι αν απευθύνθηκαν στην αρμόδια αρχή που είναι ο Δήμος, δεν έχει υπάρξει κανένα ενδιαφέρον.

Το σχολείο έχει αφεθεί στην τύχη του με τις δυσκολίες στην καθημερινή λειτουργία της σχολικής μονάδας να εντείνονται όσο περνά ο καιρός και συνεχίζεται η αδιαφορία των αρμοδίων.

Κι όλα αυτά σε μία περιοχή λίγα χιλιόμετρα μακριά από την Πάτρα και σε μία Κοινότητα που αποτελούσε παλαιότερα έδρα του καποδιστριακού Δήμου Ωλενίας και σήμερα έδρα της Δ.Ε. Ωλενίας του Δήμου Δυτικής Αχαΐας.

Σε κάθε περίπτωση γονείς, μαθητές και εκπαιδευτικοί ζητούν για ακόμη μία φορά από τους αρμόδιους φορείς να ενσκήψουν στα σοβαρά προβλήματα της σχολικής μονάδας και να αντιμετωπίσουν με αποτελεσματικότητα, ώστε τα παιδιά, αλλά και οι καθηγητές να συμμετέχουν απερίσπαστοι το εκπαιδευτικό έργο.

*Εφημερίδα “Γνώμη”