Τοπικά

Μάρκετινγκ και Βιώσιμη Ανάπτυξη του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου

Γράφτηκε από Westcity Team
 
 
 
 

Το πρώτο στην Ελλάδα εκπαιδευτικό πρόγραμμα κατάρτισης που αφορά το Μάρκετινγκ και τη Βιώσιμη Ανάπτυξη είναι γεγονός και προσφέρεται από το Κέντρο Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης (Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ.) του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου!

Μέσα από ένα προσεκτικά διαμορφωμένο πρόγραμμα διαλέξεων, που θα πραγματοποιηθεί με τη μέθοδο της «εξ αποστάσεως παρακολούθησης», συνολικής διάρκειας 60 ωρών (10 εβδομάδων), δίνεται η δυνατότητα στους συμμετέχοντες να αναπτύξουν θεωρητικές και πρακτικές δεξιότητες και γνώσεις που εκτιμώνται ιδιαίτερα στην αγορά εργασίας.

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε στελέχη του ευρύτερου χώρου του μάρκετινγκ, καθώς και σε σπουδαστές ή αποφοίτους σχολών αντίστοιχων επιστημονικών αντικειμένων. Επίσης, το πρόγραμμα απευθύνεται σε επιχειρηματίες και στελέχη επιχειρήσεων που θέλουν να αποκτήσουν εις βάθος γνώση των βιώσιμων πρακτικών του μάρκετινγκ, ώστε να τις ενσωματώσουν στις επιχειρήσεις τους και να κατανοήσουν καλύτερα τις ανάγκες των καταναλωτών.

Πιο αναλυτικά, η παρακολούθηση του εκπαιδευτικού προγράμματος «Μάρκετινγκ και Βιώσιμη Ανάπτυξη» θα βοηθήσει τους συμμετέχοντες να: α) κατανοήσουν το ιστορικό υπόβαθρο και το πλαίσιο του Μάρκετινγκ σε συνδυασμό με τη Βιώσιμη Ανάπτυξη, β) κατανοήσουν το ευρύτερο σύγχρονο τοπίο της Βιώσιμης Ανάπτυξης και πως αυτό επηρεάζει τις επιχειρήσεις και την κοινωνία, γ) κατανοήσουν γιατί αποτελεί το Μάρκετινγκ με εστίαση στη Βιώσιμη Ανάπτυξη ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για τις επιχειρήσεις δ) διατυπώνουν με ποιους τρόπους συνδέεται το Μάρκετινγκ με τη Βιώσιμη Ανάπτυξη ε) προσδιορίζουν συγκεκριμένους λόγους που η βιώσιμη ανάπτυξη απασχολεί τις επιχειρήσεις σήμερα, στ) προσδιορίζουν και να ερμηνεύουν τις επιπτώσεις των περιβαλλοντικών αλλαγών και το κατά πόσο αποτελούν ευκαιρίες ή απειλές για την κοινωνία και τις επιχειρήσεις, ζ) ενσωματώνουν τις αρχές της Βιώσιμης Ανάπτυξης στις στρατηγικές Μάρκετινγκ και να σχεδιάζουν αντίστοιχα προγράμματα Μάρκετινγκ, η) επικοινωνούν σε άλλους με τα οφέλη της ενσωμάτωσης αρχών και στόχων αειφορίας στο Μάρκετινγκ.

Συνοπτικά, το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Μάρκετινγκ και Βιώσιμη Ανάπτυξη» μπορεί να βοηθήσει άτομα και επιχειρήσεις στην Ελλάδα να ανταποκριθούν στην αυξανόμενη ανάγκη για διοικητικές και επικοινωνιακές δεξιότητες συναφών με τη Βιώσιμη Ανάπτυξη και να παραμείνουν ανταγωνιστικοί στη σημερινή εποχή.

Καταληκτική ημερομηνία για την υποβολή των αιτήσεων: 20-09-23

Περισσότερες πληροφορίες: https://kedivim.eap.gr/?page_id=13547