Τοπικά

Μπαράζ κινητοποιήσεων από την Α’ ΕΛΜΕ Αχαΐας για τα νέα ωρολόγια προγράμματα του Λυκείου

Γράφτηκε από westcity team
 
 
 
 

Αναβρασμός επικρατεί στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση εξαιτίας της υποβάθμισης και του εξοβελισμού καθηγητών καλλιτεχνικών, κοινωνικών επιστημών, οικονομίας και πολιτικών μηχανικών λόγω των αλλαγών στα ωρολόγια προγράμματα του Λυκείου.

Η Α’ ΕΛΜΕ Αχαΐας σε τοπικό επίπεδο έχει εξαγγείλει σειρά αγωνιστικών δράσεων, ενώ χθες σε συνέντευξη Τύπου επισημάνθηκε πως οι αλλαγές που αποφάσισε το Υπουργείο Παιδείας δεν πλήττουν μόνο τους εκπαιδευτικούς, αλλά και τους ίδιους τους μαθητές

Η Α’ ΕΛΜΕ Αχαΐας καλεί σήμερα σε αποχή από τη βαθμολόγηση γραπτών των πανελλαδικών εξετάσεων.

«Οι αλλαγές στο ωρολόγιο πρόγραμμα του Λυκείου θα δημιουργήσει στρατιές ανέργων εκπαιδευτικών, οι οποίοι θα βρεθούν στο δρόμο από τη μία στιγμή στην άλλη και πολύ φοβόμαστε πως αυτή η τακτική είναι μόνο η αρχή, ειδικά για τον κλάδο των κοινωνικών επιστημών όπου θα δημιουργηθεί ένα νέο καλάθι διαθεσιμοτήτων. Πρόκειται για αντιπαιδαγωγική αποφάσεις που αντανακλούν άμεσα στην εξέλιξη των μαθητών οι οποίοι δεν έχουν πλέον τη δυνατότητα να αναπτύσσουν κριτικές ικανότητες», τόνισε ο αντιπρόεδρος της Α’ ΕΛΜΕ Αχαΐας, Θεόδωρος Λυρής.

ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΙ: ΕΞΟΒΕΛΙΣΜΟΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ

Εξ άλλου, 40 εκπαιδευτικοί  Κοινωνικών Επιστημών (ΠΕ78) από την Αχαΐα, εκφράζουν την  έντονη διαμαρτυρίας τους, για την κατάργηση της διδασκαλίας των Κοινωνικών Επιστημών στα δημόσια σχολεία.

Οι 40 εκπαιδευτικοί, συντάσσονται απόλυτα με τα αιτήματα της Πανελλήνιας Ένωσης Εκπαιδευτικών Κοινωνικών Επιστημών (Π.Ε.Ε.Κ.Ε) και ζητούν:

1.Παραμονή του μαθήματος της Κοινωνιολογίας ως πανελλαδικώς εξεταζόμενο για τις Σχολές των Κοινωνικών Επιστημών(με επιλογή των Λατινικών για τους μαθητές και τις μαθήτριες που ενδιαφέρονται για τις σχετικές με το μάθημα αυτό Σχολές)

2.Ανάπτυξη των Κοινωνικών, Πολιτικών Επιστημών σε όλες της βαθμίδες της εκπαίδευσης.

3.Διατήρηση όλων των υπαρχόντων μαθημάτων στο Λύκειο.

4.Ανάπτυξη των Κοινωνικών Επιστημών στα ΕΠΑΛ και την Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση (Κοινωνιολογία των Επαγγελμάτων, Συμβουλευτική Εργασίας)

  1. Την αξιοποίηση των Κοινωνικών Επιστημόνων σε μια σειρά θεμάτων όπως: σχολικός εκφοβισμός, παραβατικότητα, προβλήματα της σχολικής κοινότητας κ.α, με εξειδίκευση στην συμβουλευτική εφήβων, επαγγελματικό προσανατολισμό κ.λ.π. μαζί με άλλους κοινωνικούς επιστήμονες, ψυχολόγους, κοινωνικούς λειτουργούς κ.λ.π. ,με μόνιμο διορισμό σε σχολικές μονάδες, ΚΕΣΥ κ.α.

 

ΠΟΙΟΙ ΥΠΟΓΡΑΦΟΥΝ

Οι 40 εκπαιδευτικοί που υπογράφουν είναι οι εξής:

ΑΘΑΝΑΣΟΥΛΙΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ,ΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΣ ΑΓΓΕΛΟΣ,ΑΡΓΥΡΙΑΔΟΥ ΦΩΤΕΙΝΗ,ΒΑΣΙΛΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ,ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ,ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ,ΓΚΑΡΙΛΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ,ΔΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΦΩΤΕΙΝΗ,ΔΟΡΙΖΑ ΠΟΛΥΜΝΙΑ,ΔΟΥΚΛΙΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ,ΖΗΣΙΜΟΠΟΥΛΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ,ΙΩΣΗΦΙΔΗ ΕΛΕΝΗ,ΚΑΖΟΛΕΑ ΕΛΕΝΗ,ΚΑΛΛΙΓΝΩΜΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ,ΚΑΡΠΟΥΖΟΥ ΦΩΤΕΙΝΗ,ΚΑΤΣΟΥΓΚΡΑΚΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ,,ΚΙΟΥΡΚΑΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ,ΚΟΥΤΣΟΥΡΗ ΑΝΝΑ, ΚΩΣΤΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΛΕΝΑ, ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ, ΜΑΡΟΥΔΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ,ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ ΑΛΚΗΣΤΙΣ,ΜΠΑΊΛΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ,ΜΠΑΛΑΣΟΠΟΥΛΟΥ ΒΙΟΛΕΤΑ,ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ,ΠΑΓΟΥΛΑΤΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ,ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ,ΠΑΝΟΣΙΑΝ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ,ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΑΝΤΡΕΑΣ,ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΠΟΥΛΙΑ,ΠΑΠΑΤΣΙΡΟΥ ΕΛΕΝΑ,ΠΑΤΡΩΝΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ,ΠΡΟΔΡΟΜΙΔΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ,ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ,ΣΙΔΕΡΗ ΣΟΦΙΑ,ΤΖΟΥΜΕΡΚΑ ΧΡΙΣΤΙΝΑ,ΤΡΙΠΟΛΙΤΣΙΩΤΗ ΕΦΗ,ΤΣΟΥΚΑΛΑ ΟΥΡΑΝΙΑ,ΧΑΡΙΤΑΤΟΥ ΙΩΑΝΝΑ,,ΧΡΙΣΤΑΚΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ