Τοπικά

Το Επιμελητήριο Αχαΐας φέρνει τουρίστες …. στην Πάτρα

 
 
 
 

Διπλάσιοι από πέρισυ !!!!

Το Επιμελητήριο Αχαΐας φέρνει τουρίστες . Πάνω από 60.000 τουρίστες. Ήδη κλείσει τις διακοπές τους στην Δυτική Ελλάδα για αυτό το καλοκαίρι, και αυτό είναι μόνο η αρχή, σύμφωνα με όσα δήλωσαν στον MaxFm o Σύμβουλος του Επιμελητηρίου Αχαΐας Αθανάσιος Κούστας και ο Πρόεδρος των Ξενοδόχων Αχαΐας Νίκος Παπαλέξης.

Ο αριθμός των αφίξεων είναι διπλάσιος σε σχέση με την περσινή τουριστική σεζόν, γεγονός που δημιουργεί ελπίδες και αισιοδοξία για οικονομική τόνωση και στην περιοχή μας. Μάλιστα οι περισσότεροι είναι από την Ρωσία και την Λευκορωσία, από ορθόδοξες χώρες δηλαδή που εκτός των άλλων «διψούν» και για επισκέψεις στον Ιερό Ναό του πολιούχου Πατρών (ο Αγιος Ανδρέας είναι και ο άγιος – προστάτης πασών των Ρωσιών).

320 πτήσεις από Άραξο !

Σύμφωνα με τα στοιχεία του Επιμελητηρίου Αχαΐας μέχρι σήμερα έχουν προγραμματιστεί στο αεροδρόμιο Αράξου 320 πτήσεις τσάρτερ με 35.000 τουρίστες από τις χώρες της Ευρώπης, κυρίως από τη Γαλλία, Γερμανία, Ελβετία, Αυστρία και Πολωνία, καθώς επίσης 160 πτήσεις με 26.000 τουρίστες από την Ρωσία.

Πέρυσι, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία, είχαν φθάσει από το αεροδρόμιο του Αράξου 33.000 τουρίστες, οι οποίοι διέμεναν σε ξενοδοχειακές μονάδες και τουριστικά καταλύματα της Αχαΐας και της Ηλείας.

Από την «απόβαση» των 61.000 τουριστών αναμένεται να επισκεφθούν την αχαϊκή πρωτεύουσα 8.500 επισκέπτες πραγματοποιώντας 240 εκδρομές στην Πάτρα, για ψώνια και επισκέψεις στα μουσεία και στα αξιοθέατα της πόλης.

4η χρονιά Culture&Shopping

Αφορμή αποτελεί το πρόγραμμα Culture&Shopping που υλοποιεί το Επιμελητήριο Αχαΐας, το οποίο υλοποιείται για 4η συνεχή χρονιά σε συνεργασία με touroperators. Πέρυσι, σε σύνολο 74 εκδρομών είχαν επισκεφθεί την Πάτρα 2.584 τουρίστες, αριθμός που φέτος τουλάχιστον θα τριπλασιαστεί!

Η «έκρηξη» στην επισκεψιμότητα των τουριστών θα έχει σημαντικά οφέλη για τις τοπικές επιχειρήσεις, που δραστηριοποιούνται στο εμπόριο αλλά και στους κλάδους εστίασης και αναψυχής, καθώς οι τουρίστες θα ξεναγηθούν στα αξιοθέατα της πόλης, θα φιλοξενηθούν σε επιχειρήσεις και θα κάνουν τις αγορές τους, συμμετέχοντας σε διαγωνισμούς, όπως το WIN-WΙΝ με δώρα που έχει υλοποιήσει με επιτυχία το Επιμελητήριο Αχαΐας (δίνουν κρασιά αλλά και το Λεύκωμα του Επιμελητηρίου Αχαϊας).

Να σημειωθεί πως όπως και πέρυσι έτσι και φέτος το Επιμελητήριο Αχαΐας θα «βομβαρδίσει» τα ξενοδοχεία και τα καταλύματα της περιοχής μας με 20.000 χάρτες σε τέσσερις ξένες γλώσσες (Αγγλικά, Γερμανικά, Ρωσικά, Γαλλικά) προκειμένου οι τουρίστες να γνωρίσουν την Πάτρα και τα αξιοθέατά της, ενώ το επόμενο διάστημα θα γίνουν επαφές με τους υπεύθυνους των αποστολών για τον καλύτερο δυνατό συντονισμό με σκοπό την άψογη φιλοξενία των τουριστών.

Νέο πρόγραμμα “CITY BREAK”

Στο μεταξύ, η διοίκηση του Επιμελητηρίου Αχαΐας ετοιμάζει και ένα νέο πρόγραμμα, πρωτοποριακό για την περιοχή, στοχεύοντας στην τουριστική ανάπτυξη της Πάτρας και του Αιγίου, μέσω της ανάδειξης των συγκριτικών πλεονεκτημάτων τους, αξιοποιώντας την ολοκλήρωση των οδικών αξόνων.

Πρόκειται για το πρόγραμμα “CITY BREAK”, που βασίζεται στην στρατηγική μελέτη ανάπτυξης αστικού τουρισμού σε δύο πόλεις αρχικά, της Πάτρας και του Αιγίου, με ορίζοντα τριετίας και με μετρήσιμα αποτελέσματα όσον αφορά στην προσέλευση τουριστών, καταγραφή υποδομών και προορισμών, δημιουργώντας προοπτικές και για την ενίσχυση του εσωτερικού τουρισμού για τα επόμενα χρόνια.

Το εν λόγω πρόγραμμα αποτελεί μέρος ενός μακρόπνοου σχεδιασμού, ο οποίος έχει εκπονηθεί από την διοίκηση του Επιμελητηρίου Αχαΐας και αποσκοπεί στην ολοκληρωμένη παρέμβαση για την αξιοποίηση του τουρισμού, ως την «βαριά βιομηχανία» και σε τοπικό επίπεδο.

ΝΙΚΟΣ ΠΑΠΑΛΕΞΗΣ : Καιρός για τουριστικές επενδύσεις στην Δυτική Ελλάδα

Ο Νίκος Παπαλέξης, μιλώντας επίσης στον MaxFm συμφώνησε πλήρως με την άποψη του κ. Κούστα για σημαντική αύξηση του αριθμού των τουριστών! Δήλωσε όμως ότι φέτος «έχουμε πιάσει ταβάνι», δηλαδή η περιοχή δεν έχει τις ξενοδοχειακές δομές για φιλοξενία περισσοτέρων τουριστών. «Μαθαίνω ότι κάποια οικόπεδα έχουν δεσμευτεί από εταιρείες. Ας ελπίσουμε να προχωρήσουν άμεσα. Ο επενδυτικός νόμος προσφέρει κίνητρα. Χρειαζόμαστε 5άστερα ξενοδοχεία, σαν και αυτά της Κυλλήνης. Η περιοχή μας είναι από τις ομορφότερες στην Ελλάδα. Συνδυάζει εκπληκτικές θάλασσες με δάσος, και φυσικά βρίσκεται στο κέντρο του τριγώνου Αρχαία Ολυμπία, Δελφοί, Μυκήνες. Είχα κάνει μία πρόταση να ονομαστεί όλη αυτή η περιοχή OlympiaRiviera. Για να αυξήσουμε την επισκεψιμότητα» τόνισε ο κ. Παπαλέξης. Και φυσικά μαζί με τα προγράμματα του Επιμελητηρίου Αχαΐας, αυτό το «πακέτο» θα δώσει σημαντική ώθηση στο τουριστικό προϊόν της περιοχής και οι επιχειρήσεις της Πάτρας και της Αχαϊας θα πάρουν «ανάσες»!

ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΚΑΤΣΙΦΑΡΑΣ:

Μπράβο στο Επιμελητήριο, έχουμε και τον επενδυτικό νόμο!

Ιδιαίτερα ικανοποιημένος από τα προγράμματα που εκπονεί το Επιμελητήριο Αχαΐας για «τουριστικές ενέσεις» στην Πάτρα δηλώνει και ο Περιφερειάρχης Απόστολος Κατσιφάρας. «Κάποτε ήμασταν στο 0 και ψάχναμε τουρίστες, φέτος είμαστε στην κορυφή» δηλώνει ο Αθανάσιος Κούστας και ο Περιφερειάρχης συμπληρώνει: «Θα πρέπει οι επενδυτές να πάρουν την κατάσταση στα χέρια τους. Και σε συνεργασία με την Περιφέρεια, το Επιμελητήριο και τους άλλους φορείς, και με όπλο τον επενδυτικό νόμο που παρέχει ευκαιρίες, να χτίσουν ξενοδοχεία και να αυξήσουμε τον αριθμό των κλινών. Όλοι θα ωφεληθούμε από αυτό» κατέληξε.