Τοπικά

Ο Σύλλογος Νιφορεΐκων και το ταξίδι στην Ιταλία

Γράφτηκε από Westcity Team

Η πρόεδρος του Συλλόγου Νιφορεΐκων μιλάει για το υπέροχο ταξίδι που πραγματοποίησε ο Σύλλογός τους στην γειτονική Ιταλία και μοιράζετε μαζί μας φωτογραφίες από αυτό.

Δείτε την ανάρτηση:

Ένα υπέροχο 6 ήμερο ταξίδι στην Ιταλία τελείωσε ….

Μέσα στις λίγες αυτές ημέρες καταφέραμε να πάρουμε λίγη γεύση από την υπέροχη γειτονική χώρα!
Πρώτη στάση την Τετάρτη με την άφιξη μας, ο Άγιος Νικόλαος του Μπάρι όπου κάτω από την Αγία Τράπεζα του φυλάσσεται το λείψανο του Αγίου και προστάτη του χωριού μας. Την ίδια ημέρα σταματήσαμε στην “παρεξηγημένη” Νάπολη που μας μάγεψε με τα κάστρα της ,τα σοκάκια της και την υπεροχή θέα της στο Βεζούβιο και τη θάλασσα.
Την Πέμπτη επισκεφτήκαμε της Κατακόμβες του Αγίου Καλλίστου, το μεγαλύτερο νεκροταφείο και χώρο λατρείας της Αρχαίας Ρώμης.
Επόμενη στάση μας το κρατίδιο του Βατικανό όπου ξεναγηθήκαμε στην Καπέλα Σιστίνα και στον Άγιο Πέτρο.
Επίσης στη συνέχεια επισκεφτήκαμε το Κολοσσαίο το Καπιτώλιο και τη Φοντάνα ντι Τρεβι. Περπατήσαμε στα σοκάκια της Ρώμης και νιώσαμε σαν να ταξιδεύουμε πίσω στο χρόνο.!!!!

Την τελευταία μέρα μας Παρασκευή καταφέραμε να κάνουμε την έκπληξη! Πήγαμε στο πανέμορφο Τίβολι και περπατησαμε στους κήπους και δίπλα στα 1000 διαφορετικά συντριβάνια της μεσαιωνικής Villa D’este!! Επόμενος σταθμός μας το εμπορικό κέντρο στο Colombo. Τελειώσαμε την μέρα μας με μια βόλτα στα σοκάκια Piazza Navona περάσαμε από το Πάνθεον και το Κάστρο του Αγίου Αγγέλου. Απολαύσαμε αυθεντικές ιταλικές γεύσεις (μακαρονάδες πίτσες, γλυκά ,παγωτά και καφέ ).

Το ταξίδι της επιστροφής άρχισε νωρίς το πρωί του Σαββάτου με στάση στην Πομπηία την πόλη που θάφτηκε από την τέφρα μετά την έκρηξη του ηφαιστείου του Βεζούβιου.

Μέσα στο λίγες αυτές μέρες καταφέραμε να δούμε κάποια από τα σημαντικοτερα αξιοθέατα της Ιταλίας!
.Γίναμε μια μεγάλη παρέα,διασκεδάσαμε και κάναμε νέους φίλους. Γεμίσαμε τις μπαταρίες μας και πήραμε στις “αποσκευές ” μας μοναδικές εικόνες και γεύσεις Ιταλίας.
Δεν αποχαιρετήσαμε την Ιταλία λέγοντας “Αντίο ” αλλά λέγοντας “Arrivederci ” με την ελπίδα και την ευχή να ξαναπάμε σύντομα!!!!

Ευχαριστούμε όλους τους παλιούς και νέους φίλους που μας εμπιστευτηκαν και μας ακολούθησαν!
Ευχαριστούμε το τουριστικό γραφείο Γερασιμόπουλου Παρασκευά και τον οδηγό Μάνιαρη Γιάννη, τους ξεναγούς μας Στάθη και Ηλία.

Τέλος θα θέλαμε να ζητήσουμε συγνώμη αν έγιναν κάποια μικρά λάθη…

Λίγες φώτο από το ταξίδι ακόμα:

lakkopetra lakkopetra1 lakkopetra2 lakkopetra3 lakkopetra4 lakkopetra5 lakkopetra6 lakkopetra7 lakkopetra8 lakkopetra9 lakkopetra10 lakkopetra11 lakkopetra12 lakkopetra13 lakkopetra14 lakkopetra15