Ελλάδα

CHAOS : Το ελληνικό ultra-car των 3.000 ίππων (video)

Η Spyros Panopoulos Automotive έδωσε στη δημοσιότητα ένα teaser video, στο οποίο βλέπουμε όλα τα στοιχεία του Chaos που μας έχει παρουσιάσει μέχρι στιγμής, καθώς και δύο φωτογραφίες του εσωτερικού αλλά και μια φωτογραφία από το μπροστινό μέρος του ελληνικού hypercar.

Το εσωτερικό θα κάνει χρήση επαυξημένης πραγματικότητας, ενώ θα είναι μονίμως συνδεδεμένο μέσω 5G, προσφέροντας επικοινωνία μεταξύ αυτοκινήτων (V2V, vehicle to vehicle communication) και μεταξύ αυτοκινήτων και υποδομών (V2I, vehicle to infrastructure communication). Τα δύο καθίσματα είναι ενσωματωμένα στη δομή του αμαξώματος, και είναι κατασκευασμένα από Zylon.

Δεν διαθέτει πίνακα οργάνων, αλλά ένα διαδραστικό περιβάλλον, με τον οδηγό να βλέπει όλες τις ενδείξεις στο παρμπρίζ και να επιλέγει ότι θέλει μέσω gestures (κινήσεις των χεριών), αφού δεν θα υπάρχουν κουμπιά. Επίσης ο οδηγός θα μπορεί να οδηγεί φορώντας γυαλιά εικονικής πραγματικότητας.

To Chaos έχει προγραμματιστεί να παρουσιαστεί επίσημα στην έκθεση της Γενεύης τον Μάρτιο του 2021, και όπως γνωρίζεις τα περισσότερα μέρη του Chaos (από εξωτικά μέταλλα, carbon και κεραμικά) είναι κατασκευασμένα από 3D εκτυπωτές, οι οποίοι τυπώνουν τα μέρη στα οποία αφαιρείται κάθε τι περιττό στη δομή τους, έτσι ώστε να κρατηθεί το βάρος όσο γίνεται πιο χαμηλά.

Έχει πλάτος 2,08 μέτρα, κέντρο βάρους 1,04 μέτρα και το βάρος του hypercar θα κυμαίνεται μεταξύ 1.000 και 1.150 κιλών, έχοντας αναλογία 2,3 ίππων ανά 1 κιλό βάρους. Στο αυτοκίνητο γίνεται εκτενή χρήση carbon, με τα φτερά, τον ουρανό και το καπό να είναι κατασκευασμένα από carbon prepreg, με τα υποπλαίσια να είναι κατασκευασμένα από αλουμινίου υπερυψηλής αντοχής.

Ο V10 twin-turbo κινητήρας 4,0-λίτρων (3.988 κ.εκ) διαθέτει αλουμινένιο μπλοκ, 2 carbon turbo 68 mm, 20 μπεκ ψεκασμού (10 άμεσου και 10 έμμεσου), κυλινδροκεφαλές, στρόφαλο και εκκεντροφόρους από τιτάνιο, με τις μπιέλες και τα πιστόνια να είναι κατασκευασμένα από τιτάνιο. Ο κινητήρας έχει σχέση συμπίεσης 12,3:1 και 40 βαλβίδες τιτανίου.

Το Chaos θα κυκλοφορήσει σε δύο εκδόσεις, μια με 2.000 και μια με 3.000 άλογα. Στην πρώτη ο κινητήρας θα κάνει χρήση βενζίνης πρατηρίου και θα έχει όριο περιστροφής τις 11.000 σ.α.λ και απόδοση 2.000 ίππων, ενώ στην έκδοση των 3.000 ίππων απαιτείται καύσιμο E85, με το όριο περιστροφής να ανεβαίνει στις 12.000 σ.α.λ, ενώ τα πιστόνια θα είναι κατασκευασμένα από κεραμικό υλικό, οι μπιέλες από carbon, με τα carbon turbo να είναι μεγαλύτερα, 78 mm. Το αυτοκίνητο θα μπορεί να παράγει ρυθμούς επιτάχυνσης έως και 3G σε συγκεκριμένες αποστάσεις και συνθήκες.

Η κίνηση μεταφέρεται σε όλους τους τροχούς μέσω ενός 8-τάχυτου αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη και ενός Torsen διαφορικού, σε ποσοστό 65% πίσω και 35% μπροστά. Τα φρένα του αποτελούνται από κεραμικούς δίσκους διαμέτρου 428 mm μπροστά και 416 mm πίσω, με τις δαγκάνες να είναι κατασκευασμένες από τιτάνιο, μέσω 3D εκτυπωτή. Φέρει ανεξάρτητη ανάρτηση με διπλά ψαλίδα και οι ζάντες, τυπωμένες και αυτές από τιτάνιο ή carbon, είναι 21″ ή 22″, με την εταιρία να έχει έρθει σε επαφή με γνωστή εταιρία ελαστικών προκειμένου να δημιουργήσει ένα ειδικό ελαστικό για το Chaos.

Το Chaos θα είναι σε θέση να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε λιγότερο από 1,8 δευτερόλεπτα, τα 100-200 χλμ/ώρα σε λιγότερο από 2,6 δευτερόλεπτα, τα 160-241 χλμ/ώρα (100-150 μίλια/ώρα) σε λιγότερο από 2,2 δευτερόλεπτα, με το μοντέλο να έχει τέτοια αεροδυναμική, ικανή για τελική ταχύτητα μεγαλύτερη των 500 χλμ/ώρα, ενώ θα μπορεί να παράγει έως 1.740 κιλά κάθετης αεροδυναμικής παραγόμενης πίεσης.

Η παραγωγή του ultra-car, όπως χαρακτηρίζει ο Πανόπουλος το Chaos, θα είναι περιορισμένη, με το κάθε μοντέλο να είναι κατασκευασμένο από τα καλύτερα και πιο εξελιγμένα υλικά, που σήμερα συναντάμε στην Formula 1, στις αεροναυπηγικές και στις διαστημικές τεχνολογίες.

Μοιράσου το !

Τελευταία Άρθρα

Κλειστά κι αυτή την εβδομάδα τα διαγνωστικά εργαστήρια- Γιατί απεργούν

Και αυτή την εβδομάδα συνεχίζονται οι κινητοποιήσεις των περιφερειακών διαγνωστικών εργαστηρίων ως αντίδραση στις υπέρογκες αυτόματες επιστροφές (clawback και rebate). … Διάβασε περισσότερα

21 Μαΐου 2024

Με λαμπρότητα η εορτή των Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης στον Μύρτο

Με κάθε λαμπρότητα εορτάστηκε η μνήμη των Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης, στον ομώνυμο Ναό, της Κοινότητας Μύρτου. Μετά από την… Διάβασε περισσότερα

21 Μαΐου 2024

Καιρός: Ψυχρή λίμνη φέρνει μπόρες και καταιγίδες

Καθαρίζει σιγά σιγά η χώρα μας από τις αυξημένες συγκεντρώσεις αφρικανικής σκόνης και σύμφωνα με τον Κλέαρχο Μαρουσάκη έρχεται κακοκαιρία… Διάβασε περισσότερα

21 Μαΐου 2024

Ενδοοικογενειακή βία: Μόλις το 1% των δραστών οδηγούνται στις φυλακές

Οκτώ δράστες ενδοοικογενειακής βίας έχουν κλειστεί στις φυλακές Κορυδαλλού το τελευταίο 20ήμερο επί ενός συνόλου περίπου 600 – 800 συλλήψεων… Διάβασε περισσότερα

21 Μαΐου 2024

Συγκίνηση στην Πάτρα για τον ξαφνικό θάνατο του επιχειρηματία, Ανδρέα Ρηγόπουλου

"Έφυγε"  ξαφνικά από τη ζωή, προδομένος από την καρδιά του ο γνωστός Πατρινός επιχειρηματίας Ανδρέας Ρηγόπουλος, ιδιοκτήτης του Καραμελόκοσμου. Ο… Διάβασε περισσότερα

21 Μαΐου 2024

Πανελλαδικές 2024: To πρόγραμμα για ΓΕΛ και ΕΠΑΛ

Αντίστροφη μέτρηση για τις Πανελλήνιες 2024, μπαίνουν πλέον οι υποψήφιοι των ΓΕΛ και των ΕΠΑΛ όλης της χώρας, καθώς οι… Διάβασε περισσότερα

21 Μαΐου 2024

This website uses cookies.