Οι έξι εργολαβίες έχουν λάβει την έγκριση του Ελεγκτικού Συνεδρίου και πλέον αναμένεται να δοθεί και το πράσινο φως από τη Βουλή.
Ο υπουργός δήλωσε πως οι ανάδοχοι θα πρέπει να καταθέσουν τις απαραίτητες εγγυητικές μέσα σε ένα μήνα από την ψήφιση των συμβάσεων και στη συνέχεια ανοίγει ο δρόμος για να μπουν μπουλντόζες σε ένα έργο που σχεδιάζεται εδώ και πολλά χρόνια.
Ο κ. Σπίρτζης εκτίμησε ότι το έργο θα έχει περατωθεί στο σύνολό του σε τριάμισι χρόνια.
Μιλώντας στη Βουλή ο κ. Σπρίτζης αμύνθηκε της επιλογής να «σπάσει» το έργο σε οχτώ εργολαβίες, καθώς όπως είπε μόνο έτσι θα μπορούσε λάβει κοινοτική χρηματοδότηση το έργο, καθώς η καθημερινή κυκλοφορία οχημάτων είναι πολύ μικρότερη από τα όρια που θέτει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή για τα μεγάλα οδικά έργα.
Σημειώνεται ότι ο αυτοκινητόδρομος Πάτρας – Πύργου αποτελούσε αρχικά κομμάτι της παραχώρησης της Ολυμπίας Οδού.
Ωστόσο το έργο «κόπηκε» με την αναθεώρηση της σύμβασης παραχώρησης στα τέλη του 2013. Κατόπιν το υπουργείο Υποδομών αποφάσισε να το προκηρύξει αρχικά ως αυτοτελές έργο και αργότερα χωρισμένο σε οχτώ εργολαβίες.
Μέχρι στιγμής προς έγκριση στη Βουλή έχουν κατατεθεί οι έξι από τις οχτώ εργολαβίες. Η έβδομη βρίσκεται στο Ελεγκτικό Συνέδριο και η όγδοη καθυστερεί λόγω δικαστικής προσφυγής.
Ο βουλευτής Αχαϊας του ΚΙΝΑΛ, Θόδωρος Παπαθεοδώρου, προέβη στην ακόλουθη δήλωση: «Στην συνεδρίαση της Επιτροπής Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής σχετικά με τις συμβάσεις κατασκευής του αυτοκινητόδρομου Πάτρα-Πύργος, ο Υπουργός επιχείρησε να αποδείξει, χωρίς να το καταφέρει, ότι η κατάτμηση του έργου σε οκτώ κομμάτια καθώς και οι συνεχείς καθυστερήσεις στην υλοποίησή του δεν οφείλονται σε σκόπιμες ενέργειες. Όλοι γνωρίζουν, ωστόσο, ότι συγκεκριμένη εταιρεία έχει αναλάβει τις 4 πρώτες εργολαβίες. Το ίδιο αναποτελεσματικό επιχείρημα είχε επικαλεστεί και τον Μάρτιο του 2015, όταν ακύρωσε το έργο, μιλώντας για μάχη με τους «εθνικούς εργολάβους».
Τα τελευταία 3 χρόνια, ο κ. Σπίρτζης μας έχει δώσει πολλά χρονοδιαγράμματα σχετικά με το στάδιο υλοποίησης του έργου, τα οποία όμως ουδέποτε τήρησε. Ενδεικτικά, ο ίδιος ο Πρωθυπουργός τον Φεβρουάριο του 2018, στην Πάτρα, ανακοίνωσε την έναρξη του έργου το καλοκαίρι του 2018!
Σήμερα, ο κ. Υπουργός δήλωσε ότι το έργο θα υλοποιηθεί με χρονοδιάγραμμα 3,5 ετών, «αγνοώντας» το γεγονός ότι το ΕΣΠΑ λήγει το 2020 (με σχετική παράταση έως το 2022), ενώ η πράξη ένταξης του έργου τελειώνει το 2023, και αδιαφορώντας πλήρως για τις περιβαλλοντικές συνέπειες και την ασφάλεια της περιοχής.
Ο κ.Σπίρτζης και η κυβέρνηση με διάφορες μεθοδεύσεις ροκανίζουν τον χρόνο και εξαπατούν τους πολίτες της Αχαΐας και της Ηλείας. Αυτοί οι πολίτες όμως όπως και όλοι μας δεν ξεχνούν ότι η Πατρών – Πύργου θα είχε σήμερα τελειώσει αν δεν είχαν υπάρξει οι σκόπιμες παρεμβάσεις του κ.Σπίρτζη. Κανείς δεν πιστεύει πια τα ψεύτικα χρονοδιαγράμματα και την εικονική πραγματικότητα που παρουσιάζει ο Υπουργός».
Ο Πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Δύμης Ανδρέας Φώτου, και το Διοικητικό Συμβούλιο, σας εύχονται χρόνια πολλά και Καλή Ανάσταση. Η… Διάβασε περισσότερα
Αναζητάτε πεντανόστιμα νηστήσιμα φαγητά, φτιαγμένα με αγάπη και μεράκι; Στο Vin - Εν Ελλάδι , θα βρείτε μια πλούσια ποικιλία… Διάβασε περισσότερα
Σας ευχόμαστε ολόψυχα Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα σε εσάς και στις οικογένειές σας. Με υγεία, δύναμη, αγάπη, ελπίδα και… Διάβασε περισσότερα
«Μέλι» στάζει για τον Μίκι Τσίρκοβιτς η διοίκηση του Ατρόμητου Λάππα και δικαιολογημένα. Ανέλαβε την ομάδα σε δεινή θέση και… Διάβασε περισσότερα
Την Εργατική Πρωτομαγιά θα τιμήσουν αύριο συνδικάτα, φορείς και σωματεία με 24ωρη απεργία και συγκεντρώσεις, παρόλο που επίσημη αργία έχει… Διάβασε περισσότερα
Με πρόβλημα ξεκίνησε το πρώτο δρομολόγιο της σιδηροδρομικής γραμμής του Οδοντωτού. Το τρένο που ξεκίνησε στις 9.52 το πρωί από… Διάβασε περισσότερα
This website uses cookies.