Τοπικά

Φόβοι για το αν θα αρχίσουν τα δρομολόγια του Προαστιακού προς Κ. Αχαΐα τον Μάιο

Γράφτηκε από westcity team
 
 
 
 

Αμφιβολίες εάν τα δρομολόγια του Προαστιακού της Πάτρας προς την Κάτω Αχαΐα ξεκινήσουν τον Μάιο του 2019, όπως ανακοινώθηκε πρόσφατα, εκφράζει ο Βασίλης Γκλαβάς, Τ.Ε Μηχανικός Η/Υ, διαχειριστής της ομάδας του FB, «Φίλοι Προαστιακού Σιδηροδρόμου Πατρών».

Σύμφωνα με τον κ. Γκλαβά, ολοκληρώνεται η δεύτερη φάση του δεύτερου υποέργου που αφορά την εγκατάσταση των στύλων όπου θα τοποθετηθούν τα οπτικό-ακουστικά σήματα των ΑΣΙΔ, αλλά απομένει η τρίτη φάση του έργου και η πιο χρονοβόρα, δηλαδή το πέρασμα των καλωδιώσεων και  η εγκατάσταση των αυτοματισμών και των μηχανισμών των ΑΣΙΔ και η σύνδεση αυτών με το δίκτυο της ΔΕΗ.

Ερωτηματικά, σύμφωνα με τον κ. Γκλαβά, προκαλεί και η μη αναβάθμιση της γέφυρας του Πείρου για την άρση της βραδυπορείας των 5 χλμ. και εάν εν τέλει είναι εφικτή η εξυπηρέτηση της κ. Αχαΐας με ωριαία δρομολόγια.

Παράλληλα υποστηρίζει ότι δεν υπάρχει προσωπικό κίνησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για τα δρομολόγια της επέκτασης, ενώ τα ήδη υπάρχοντα δρομολόγια γίνονται και αυτά οριακά αφού πολλές από τις βάρδιες εφεδρείας στο Μηχανοστάσιο δεν επανδρώνονται και σε περίπτωση βλάβης του συρμού θα υπάρξουν κωμικοτραγικές καταστάσεις που δυστυχώς έχουν ήδη συμβεί.

Επίσης κατά τον κ. Γκλαβά οι νέοι μηχανοδηγοί της ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν θα μπορέσουν να αναλάβουν υπηρεσία πριν από τον Οκτώβριο του 2019, γεγονός που σημαίνει ότι ίσως κλείσει ο βόρειος κλάδος, δήθεν για έργα της νέας γραμμής για να ξεκινήσει η λειτουργία του Νότιου επειδή το «έταξαν».

«Ο βόρειος κλάδος θα κλείσει μόνο όταν θα πρέπει, δηλαδή θα έχει γίνει πρώτα η τροποποίηση της σύμβασης έως τα Μποζαΐτικα και θα έχει εξασφαλιστεί πλήρως η χρηματοδότηση για τη συνέχιση των έργων γιατί όλα είναι ακόμα στον αέρα», σημειώνει και προσθέτει: «Στο παρελθόν είχε αναφερθεί πολλάκις ότι ο Προαστιακός δεν θα σταματήσει τη λειτουργία του κατά την έλευση της νέας γραμμής αλλά αυτό από ό,τι δείχνει είναι τελείως ανέφικτο. Ήδη το τμήμα Άγιος Βασίλειος – Ρίο αντικαταστάθηκε με λεωφορείο και ο σταθμός του Ρίου μετακομίζει τον επόμενο μήνα περίπου 300 μέτρα έξω από το κέντρο του οικισμού. Βάσει των ανωτέρω ο καθείς μπορεί να καταλάβει ότι το θέμα δεν είναι τόσο απλό και όσοι θέλουν πραγματικά να ξεκινήσουν τα δρομολόγια προς κ. Αχαΐα θα πρέπει να αναζητήσουν άμεσες λύσεις».