…η στρατηγική στόχευσης του νέου προγράμματος τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, η οποία δίνει έμφαση στην επέκταση του αποτυπώματος και της προβολής της περιοχής μας στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
Το νέο στρατηγικό σχέδιο δράσεων τουριστικής προβολής για την περίοδο 2019-2021 και προϋπολογισμού 1.000.000,00 ευρώ αφορά μια ολοκληρωμένη προσέγγιση προώθησης του τουριστικού προϊόντος της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, μέσω του σχεδιασμού στοχευμένης επικοινωνιακής στρατηγικής χρησιμοποιώντας συγκεκριμένα εργαλεία marketing, τα οποία θα συνδράμουν στη δημιουργία μιας ιδιαίτερης τουριστικής ταυτότητας και ανάδειξης των συγκριτικών πλεονεκτημάτων της ευρύτερης περιοχής.
Προς αυτό το σκοπό, στο νέο πρόγραμμα περιλαμβάνονται τόσο παραδοσιακές δράσεις, όπως είναι η συμμετοχή της Περιφέρειας σε διεθνείς εκθέσεις τουρισμού, όσο και η εκτεταμένη χρήση νέων και καινοτόμων τεχνολογιών, όπως είναι οι εφαρμογές σε κινητά τηλέφωνα, η τρισδιάστατη εικονική περιήγηση εμβληματικών μνημείων και κτιρίων της περιοχής, αλλά και το κεντρικό ψηφιακό αποθετήριο εγγράφων, αρχείων και πολυμέσων.
Να σημειωθεί ότι για τη σύνταξη του νέου στρατηγικού σχεδίου τουριστικής προβολής είχε προηγηθεί πολύμηνη διαβούλευση με το σύνολο των φορέων που εμπλέκονται στον τουριστικό κλάδο και στους τρεις νομούς της Περιφέρειας.
Το συγκεκριμένο σχέδιο, μετά την έγκριση από το Περιφερειακό Συμβούλιο, θα αποτελέσει και τη βάση για την υποβολή πρότασης στο ΕΣΠΑ, προκειμένου να διασφαλιστεί η χρηματοδότηση των δράσεων.
«Η επόμενη χρονική περίοδος θεωρείται κρίσιμη και απαιτεί την υιοθέτηση πρωτοβουλιών εκ μέρους μας προκειμένου να τονίσουμε όλα αυτά τα πλεονεκτήματα που θα αναδείξουν τον τόπο μας ως έναν ελκυστικό τουριστικό προορισμό, διαμορφώνοντας, ταυτόχρονα, το κατάλληλο περιβάλλον για μια βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη προς όφελος της τοπικής κοινωνίας» τόνισε ο Περιφερειάρχης Απόστολος Κατσιφάρας.
Με τη σειρά του, ο Αντιπεριφερειάρχης Περιφερειακής Ανάπτυξης και Επιχειρηματικότητας Κωνσταντίνος Καρπέτας επεσήμανε ότι «Το νέο πρόγραμμα τουριστικής προβολής είναι σύμφωνο με τις σύγχρονες τάσεις, ενώ στοχεύει σε περισσότερες και πιο δυναμικές παρεμβάσεις, τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό, βασιζόμενο στο τρίπτυχο: Αναγνωρισιμότητα- ελκυστικότητα- επισκεψιμότητα. Σκοπός είναι η ανάπτυξη μιας οικονομίας της φιλοξενίας που θα δημιουργήσει ένα αυτοτροφοδοτούμενο αναπτυξιακό μοντέλο».
Η μεταφορά της αργίας της Πρωτομαγιάς με απόφαση του Υπουργείου Εργασίας για σήμερα Τρίτη 7 Μαΐου, έχει ως αποτέλεσμα να… Διάβασε περισσότερα
Ολοκληρώθηκε το πολύωρο χειρουργείο αφαίρεσης των οργάνων του Δημήτρη Τσιλιμέκη και ξεκινά η προσπάθεια μεταμόσχευσης σε πέντε υποψήφιους λήπτες. Κρίθηκαν… Διάβασε περισσότερα
Με αφορμή την Ημέρα της Ευρώπης, η Γέφυρα Ρίου Αντιρρίου, επίσημα Γέφυρα Χαρίλαου Τρικούπη, θα φωταγωγηθεί το βράδυ της 8ης… Διάβασε περισσότερα
Oι πλατείες Υψηλών Αλωνίων και Ομονοίας το βράδυ της Τετάρτης 8 Μαϊου θα πλημμυρίσουν από χιλιάδες πατρινούς και πατρινές οι οποίοι… Διάβασε περισσότερα
Η Βίδοβα, όπως και άλλα χωριά της Δυτικής Αχαΐας γιόρτασε της Δευτέρα του Πάσχα, τον Αη Γιώργη. Όπως κάθε χρόνο… Διάβασε περισσότερα
Αγνωστοι δράστες ανατίναξαν τις νυχτερινές ώρες ATM που ήταν εγκατεστημένο στην πρόσοψη σούπερ – μάρκετ, στην περιοχή της Οβρυάς της Πάτρας… Διάβασε περισσότερα
This website uses cookies.