Τοπικά

Φωτήλας: Υποβάθμιση του σιδηρόδρομου της Πάτρας και συνολικά της Πελοποννήσου η μεταφορά της Περιφερειακής Διοίκησης του Ο.Σ.Ε

Γράφτηκε από Westcity Team
 
 
 
 

Η απόφαση της διοίκησης του Ο.Σ.Ε να μεταφέρει την Περιφερειακή Διοίκηση της Βόρειας Πελοποννήσου…

…από την 3η πόλη της Ελλάδας είναι απαράδεκτη και θα σημάνει την υποβάθμιση του σιδηρόδρομου στην Πάτρα και συνολικά στην Πελοπόννησο.

Το πρόβλημα δεν είναι θέμα ανταγωνισμού ανάμεσα σε πόλεις αλλά ότι ελήφθη με μικροπολιτικές σκοπιμότητες χωρίς καμία τεκμηρίωση. Γιατί αν ήθελε να δει αντικειμενικά το ζήτημα η διοίκηση του Ο.Σ.Ε, θα έβλεπε ότι δεν μπορεί να φύγει το κέντρο διοίκησης από μία πόλη όπως η Πάτρα, που συνεχίζει να αποτελεί κόμβο διευρωπαϊκών μεταφορών λόγω του λιμανιού της αλλά και των αεροδρομίων στην ευρύτερη περιοχή της Δυτικής Πελοποννήσου, όπου διατηρούνται ακόμα σημαντικές σιδηροδρομικές υποδομές (Οδοντωτός Διακοπτού – Καλαβρύτων, Προαστιακός Πάτρα – Ρίου, σιδηρόδρομος Κατάκολου – Πύργου – Ολυμπίας).

Μάλιστα, τα επόμενα χρόνια στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας θα ολοκληρωθούν έργα πολλά από τα οποία αφορούν στο σιδηρόδρομο που σήμερα είτε σχεδιάζονται είτε βρίσκονται σε εξέλιξη είτε στο τελείωμά τους (επέκταση τρένου από Κιάτο προς Αίγιο και Πάτρα, επέκταση Προαστιακού προς Κάτω Αχαΐα και μελλοντικά τρένου προς Πύργο και Καλαμάτα καθώς και αναβάθμιση και εκσυγχρονισμός της γραμμής Κατάκολου – Πύργου – Αρχαίας Ολυμπίας).
Επομένως, η Πάτρα θα αποτελέσει την καρδιά όλων των συνδυασμένων μεταφορών με τον σιδηρόδρομο να παίζει σημαντικό ρόλο στην κατεύθυνση αυτή.

Αλήθεια, ο προϊστάμενος Υπουργός κ. Σπίρτζης τι έχει να πει στους φορείς της Πάτρας που σύσσωμα αντιδρούν βλέποντας αντί της αναβάθμισης των μεταφορών της πόλης την υποβάθμισή των;